Rudy S.'s review of X-Press Vanlines, Inc.

X-Press Vanlines, Inc.

         
Customer Reviews & Ratings
Complaint Posted 6/25/2011
. 1
. 0
Review 6/25/2011
I ultimately had to hire a lawyer to get my furniture delivered. The shipment took over six weeks to arrive: it was picked up on 5/19/11 and delivered 7/07/11. This was, in my opinion, truly the WORST service I've received from any company I've done business with in my adult lifetime. I strongly recommend that you research this company carefully before you do business with them.
 
 
Business's response - by Keren L.on 6/30/2011
As per X-Press Van Lines Terms and Condition illustrated in your order for service “Understanding your quote” as well as online at http://www.x-pressvanlines.com/terms.htm. X-Press Van Lines provides a delivery windows between 2 to 21 business days from the 1st available delivery, your 1st available delivery was 5/27/2011. X-Press Van Lines was well within the delivery timeframe and acted within the delivery window. At the time of your reservation you have agreed / signed understood X-Press Van Lines Terms & Conditions, Please see Section 6 of the contract in which you have acknowledge at the time of reserving your move that you have read and understood XPVL terms and Conditions. Thank you
 
Was this review helpful? (1)
Send Message to Reviewer
Report abuse
 
Additional Business Information
Hours   Phone   (866) 573-1805 Address   4916 SW 35 Terrace
Fort Lauderdale, FL 33312
Website   http://www.x-pressvanlines.com Email   mxdr-xpressdirectresolution@x-pressvanlines.com
Contact   Keren Lugasi Other  
 
 
 
© Copyright 2017 TrustLink All Rights Reserved.